älskade mormor.

vi trodde alla att det var en snöstorm på väg, men nu i efterhand insåg jag att det är morfar som städar för att mormor har tagit steget bort från oss här och mot honom. 
 
Idag somnade min älskade mormor in, och jag vet att jag alltid har sagt att det skulle vara ett enklare farväl än det jag tog för lite mer än två år sedan då min morfar gick bort. Jag säger inte att det var svårare idag, och inte ens i närheten så svårt, men fy fan va ont det gör! Jag saknar redan min lilla mormor..
 
Vem ska jag nu mäta mig med och tro att jag växer för varje gång vi ses när det i själva verket är du som krymper mer och mer? 
 
TACK mormor för allt du gjort för mig, du är en fantastisk människa och jag kommer alltid att älska dig! Hälsa morfar att jag saknar honom
 
Och hörrni ni, ta nu hand om varann och så ses vi en dag i Nagijala! vänta på mig där, lova det. 
 
ÄLSKAR ER BÅDA!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0