Student på riktigt :D

glömde berätta den kanske viktigaste saken som skett i mitt liv idag. Vet inte hur mycket jag berättat om kursen jag tar via Umeå universitet. Kan berätta allt från början nu, en gång för alla :) Kursen heter Turismens villkor och jag studerar tillsammans med Helena som jag simmade med när jag var yngre. Det känns enormt bra att ha någon man känner som man kan fråga saker om kursen, uppgifter osv. 
 
På söndag ska första testen "tentan" va gjord. Det är ett quiz på 20 frågor och man måste ha 10 rätt för att bli godkänd. Jag har varit GALET nervös över detta test, mest för att det är det första tror jag och jag har ingen aning om hur läraren lägger upp sina prov. Pratade med Helena innan jag gjorde testet idag, hon lugnade mig och sa att det var enkelt :D jag hade tänkt vänta med att göra det tills på fredag men eftersom vi har två försök tänkte jag att jag kan lika gärna testa idag så jag vet vad som väntar mig om jag misslyckas. Jag misslyckades inte och klarade mig med 75% rätt :D lyckan när jag var klar var obeskrivlig! Skönt att ha det gjort. 
 
Nästa grej jag ska fixa är en uppgift där man ska skriva bara sina egna tankar om 2 frågeställningar. om typ hur turismen påverkar destinationerna. detta känns som en ganska enkel uppgift eftersom jag har pluggat turism innan och jobbat inom branschen :D den ska va inne på tisdag och jag är klar. så imorgon när S är på fotbolls träning ska jag börja skriva på uppgiften som ska va inne den 29, känns bra! bra som fan!!!
 
 
Idag är jag även extremt glad, jag är på bra humör och jag tror det strålar om mig. vet inte vad det var i de där köttbullarna jag gjorde idag, men jag bryr mig inte! de fick mig på bra humör och jag sitter här för mig själv och ler! :D livet är fantastiskt! 
 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0