ONLY 4 LEFT

oh, jag kollade precis igenom listan med filmer. Jag har bara 4 (!) filmer av 100 kvar att se. 
 
- The Silence of the Lambs
- Alien
- Aliens
- A Separation
 
Tur för mig (som hatar läskiga filmer) att jag har sparat 3 av de läskigaste till sist. Fan! idag har jag bockat av 3 filmer: PSYCHO, THE SHINING och RAGING BULL! :D är stolt över mig själv som har gjort detta utan att det har tagit mig överdrivet lång tid. Började med listan någon gång i januari och kommer va klar innan september är över :D 
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA!
 

Kommentarer
Postat av: Justin Sane

HEJA! almost done, don't be cry! :D

Svar: Nej för det makes ju no sense att vara cry! ;)
juliakjellberg.blogg.se

2012-09-10 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0