min fantastiska fredagskväll

njuter av livet såhär en fredagskväll. alldeles ensam med datorn, böckerna och google chat (?) som mitt enda sällskap. hemma var det alldeles för mycket stoj så jag bestämde mig att efter jobbet gå till starbucks (detta kommer nog bli en tradition har jag en känsla av, iaf så länge det är fint väder, sen får jag väl sätta mig inne istället) 
 
trodde jag skulle få panik av att vara ensam en fredag och inte ha någon att prata med, att inte mina fina vänner är runt om mig. men jag måste erkänna att det är helt fantastiskt att kunna sitta här helt ensam och göra precis vad jag vill. nu gör jag dock inte precis vad jag vill eftersom jag måste plugga och det kanske var den största anledningen till att jag faktiskt gick till starbucks idag. 
 
jag har fått ganska mycket gjort, dock inte läst något i min bok då jag tycker den är såå sjukt tråkig och somnar så fort jag tar fram den (nästan iaf) men har läst nästan 40 sidor av ett annat häfte vi sk ha läst tills på söndag då vi har ett quiz som ska va gjort :D hål tummarna för att jag klarar det, ska sätta mig med det på söndag. (om jag inte är bakis) 
 
dagen har varit fantastiskt bra, S och jag simmade på morgonen innan vi cyklade till en park :D solen har skinit och det har varit 35 grader. Skulle tippa på att det nu kl 19.09 är någonstans runt 20-23! Åhh va jag älskar mitt liv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0