STORT tack till vädergudarna :D

Imorse när jag vaknade, andra gången (berättar mer sen) så sken solen och det var klarblå himmel. Lyckan bubblade i mig och jag ville gå ut och suga in lite solsken, kollade då på gräsmattan och såg frost (!) i oktober, är det alltid så och jag har förträngt det eller är det ovanligt tidigt? I vilket fall som helst så bestämde jag mig för att vänta lite med att gå ut och städa mitt rum istället. Har rensat ut skorna som jag inte använder, det blev kanske 8 par eller något sådant och sedan slängde jag även lite väskor, eller nej låt mig rätta mig själv. inte slänga, ge bort eller skänka till någon som behöver det! :D
 
Efter detta drog jag på mig mina träningskläder och gav mig ut, åhh va fantastiskt det var. trots att det vara var 9 grader kändes det varmt :) (observera att jag hade tjocktröja, jacka, vantar och pannband på mig) tog en sväng ner till sjön, och det var fantastiskt vackert där. Kan inte fatta det! helt knäpptyst, vindstilla och solsken, jag satte mig på bryggan och ringde en kär vän i USA. Satt där i säkert 30 minuter innan jag bestämde mig för att traska hem igen och käka lunch.
 
Jo till det där med att jag vaknade en andra gång, ni kanske tycker att det låter konstigt att jag tänker förklara det MEN det finns en sjukt bra anledning till att mitt alarm väckte mig kl 06.02 imorse. Det stod nämligen skypedejt på schemat. och inte med vem som helst utan min kära fru i Seattle, Victoria :D Har inte pratat sen jag kom hem till Sverige, eller jag ringde nog då och sa att jag är hemma och för att fråga om Lady Gaga biljetterna :D
 
 
 

 
en av bilderna jag tog vid sjön idag, ska se om jag kan ladda upp de andra ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0