Skåne & Skånska - så jävla bra!

igår morse tog jag bilen för att bege mig 4 timmar söderut, nämligen till Simrishamn där jag hade bestämt träff med Emma, Hugo och Matte :D det var ett kärt återseende och det känns grymt bra att ha fått träffa de en gång till innan jag åker.
 
väl där fikade vi, snackade massa, lekte med hugo, åt tårta som hade blivit över efter Hugos kalas på söndagen  - men mest snackade vi. Klockan gick tyvärr fort och jag var tvungen att åka hem. Påvägen kör man igenom Sjöbo där Filip bor (som jag bodde ihop med i Båstad) så jag tänker att jag kanske kunde säga hej till honom. Jajjamen, han var hemma och jag stannade där i en timma (detta förstörde hela min planering att vara hemma innan 22, emn vad gör det) alltså ännu ett kärt återseende :D När jag närmade mig Malmö kände jag ett stort behov av att få träffa Nathalie, jag ringde och hon var kvar på jobbet. Tog mig ett litet tag att hitta till Nova i Lund men jag lyckades. Sen åkte vi hem till henne där det bjöds på middag - Bajcon, vitlökssås och pasta - ju flottigare desto bättre tycker Nathalie :D haha! Fantastiskt gott, men tyvärr gick klockan fort även här så jag var tvungen att sticka hem! Kom hem vid midnatt och somnade som en liten bebis!
 
Tack för en fantstisk dag mina fina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0