Mahmya - where you plant a dream!

 
Hej på er!
 
Nu sitter jag på café del mar och har precis ätit :) idag blev det lax och potatisgratäng, mums fillibabba! jag försöker även samtidigt skriva på min uppsats som ska va klar på söndag, jag fattar ingenting och kommer med allra största sannolikhet inte göra det innan söndag heller. JÄVLA SKIT!!! just nu önskar jag att jag aldrig gett mig in på det där med att plugga, men förra veckan tyckte jag det var jätteskoj! 
 
dagen har spenderats i mitt paradis, MAHMYA. Båten gick vid 9 imorse och vi har haft en helt fantastisk dag! Solen har skinit och vattnet var varmt. Älskar det stället, så mycket att jag idag övervägde att fråga ägaren (precis efter att han slängt sig runt halsen på mig och hälsat mig välkommen hem) om han har ett jobb till mig :) det hade varit drömmen, tänk att få jobba i paradiset och att kunna hänga där ute varje dag. (tyvärr går det inte ladda upp några bilder, internet är inte tillräckligt bra) Problemet i detta är att det bara är en enda tjej som jobbar för företaget, hon är från Seattle fick jag reda på idag så kanske kan ha en chans. Nästa gång jag träffar honom, vilket nog blir på fredag när jag ska ut dit igen, ska jag fan fråga  :D 
 
Nu ska jag försöka plugga lite till innan jag måste pay some attention till fotbollsmatchen och mina vänner här nere. och de i USA som är vakna och pratar med mig :) Saknar er! 
 
PUSS!
 
 
Hittade ett sätt att ladda upp en bild :D 

Kommentarer
Postat av: gittan lindgren

Hello Julia !!

Ha det såå bra Tänker på hur kanon Per-Arne och jag hadde det på denna underbara Ö som ligger Njut nu för oss med. Kram Gittan.

2012-10-04 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0