drömmar som slås i spillror

Min dröm om ett år till i USA slogs i spillror förra onsdagen på ambassaden. jag fick inget visum och jag är nu kvar hemma i Sverige antagligen hela vintern. visst känns det piss, och förra onsdagen var jag otröstlig men det har lagt sig mer och mer för varje dag och jag finner mig nu i att jag ska stanna hemma ett tag till. jag kommer dock blir tokig om jag inte kommer på något att göra snart, måste hitta mig ett jobb, eller något att göra om dagarna. Visst har jag plugget och ja jag borde kanske lägga mer tid på det men så länge jag klarar tentorna är det ju inga större bekymmer :D
 
jag glädjs lite åt att jag får vara hemma i vinter. jag hinner umgås massor med mina fina vänner, jag får tid till att komma på vad jag vill, om jag får ett jobb får jag tid till att spara ihop pengar till resan till Canada/USA i januari och Colombia i juni :D men framförallt så får jag vara hemma och träffa Annas nya bebis när den kommer i december :D
 
jag måste göra en ny design till bloggen, någon som kan hjälpa mig?? jag orkar inte :P haha! 
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0