why not watch a movie?

tiden har springit iväg denna helgen. helt galet. känns som det var fredag igår. igår umgicks jag med Victoria hela dagen, men jag minns inte riktigt var vi gjord eunder dagen. vi hängde vid greenlake med hanna, jenny och matt och spelade frisbee och fotboll. där träffade vi även en cool kille som spelade ett konstigt instrument som kallades halo. det lät spännande, och det är tydligen 8 års väntetid på att köpa en sån :) på kvällen kollade jag och victoria på film, hangover part 2 och en Charlie Chaplin film från listan jag följer. den var fruktansvärt dålig. haha! vi hittade även en soffa på väg till dvdhyrlådan (redbox, är en röd låda som finns utställd lite överallt och man kan där hyra filmer som är relativt nya. de kostar 1,40 $ vilket är typ 10 SEK, BÄSTA EVER) det är väldigt vanligt att man i usa ställer ut grejer man inte vill ha på trottoaren och skriver free på de. de ahde någon gjort med denna soffa som jag och victoria satte oss i för att vila lite. det var en fantastisk utsikt och den lilla vilan blev 45 minuter :) sjukt roligt hade vi! och altagligen de som gick förbi oss också! haha!

idag har jag inte gjort allt för mycket. kollat 4 filmer,
Crazy stupid love som är en av de roligaste filmerna jag sett på länge.
rashomon sämsta filmen jag någonsin sett. jag hade hellre kollat gudfadern varje dag än att se den filmen igen. once upon a time in america, helt okej film men lite konstig. fattade inte riktigt handlingen.
reservoir dogs, konstig och jävligt dålig. nästan hela filmer utspelade sig i ett och samma rum, inget för mig.

har även planerat lite resor med Hanna och Victoria i sommar. Vi ska till hood river sista helgen i augusti och sen ska vi även till alaska men vi har inte kommit fram till vilket datum det blir än. :) ser fram emot alaska så sjukt mycket. oj förresten, jag har gjort något viktigt idag. har börjat med ansökan till mitt visum för nästa år :)

Nu ska jag skypa lite innan det är dags att sussa.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0