vancouver....

jaha, då var vi framme. efter en 5 timmars bilresa hämtad direkt från helvetet. kan inte direkt påstå att jag ser fram emot bilresan på 14 timmar om 3 veckor, när vi ska bila till Idaho!

jaja, nu är vi framme iaf. personen vi hyr av har uppenbarligen haft katt i lägenheten och jag har fått sjuk alelrgi av detta! Attans. jaja, det gör inte så himla mycket, ska inte hitta på ngt speciellt i helgen ändå. skulle ha fixat min blogg header men såg nu att K har lagt in gamla word av någon anledning och att jag inte har publisher längre :( vet inte riktigt hur jag ska lösa detta nu, kommer iofs inte ihåg hur man gör heller för den delen. men det kan man alltid googla sig till. imorgon kväll väntar jobb då mina värdföräldrar ska på tenacious D (?) konsert och det är anledningen till att jag tvingades spendera min lediga tid denna veckan med familjen. inte så att jag inte tycker om de, verkligen inte. men jag skulle behöva ett break från barn. jaja, får ta det den 15 juni när jag ska till San Francisco! :D på måndag åker vi hem igen...

och när vi kommer hem väntar eurovision med Victoria och Jenny! :) Vi skulle försöka att inte veta vem som vann, jag kunde inte hålla mig borta från aftonbladet så jag vet men jag tänker inte förstöra det roliga för mina vänner! :) på måndag smäller det. lycka till loreen! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0