Polispådrag till tusen.

Här händer det grejer vill jag lova. Fick ett sms av Victoria för 3,5 timma sen

" alltså åkte på roosevelt för typ 7 minuter sen, det är världens polis pådrag där, typ det sjukaste jag sett. Är så nyfiken på vad som hänt!"

10 minuter senare får jag detta:
" det är en snopet. Två personer döda och de har inte fått fast honom än.. Fy faan..... Åk inte dit!"

Nyfikenheten bubblade i mig, samtidigt som jag blev lite rädd. Roosevelt (gatan det hände på) ligger 10 minuters promenad från mig! Men det hjälpte inte att jag var lite skärrad, nyfikenheten tog över och jag åkte dit. Förlåt Mamma för att ja gör sånt här. Men kom på sen att det är säkert det säkraste stället i hela stan nu, 100 poliser minst och avspärrad väg var vad jag kunde se. Fick även pratat med en tant på gatan som sa att 2 var döda och 3 skadade. Skytten är fortfarande på frifot och går under signalementet mörkt hår, skägg och foot lång, vilket är 182 cm.

Sms kontakten med mina vänner har varit sjukare än vanligt. Senaste timman har jag skickat 51 sms. Alla är okej som tur är.

Enligt Aftonbladet har de skjutit i centrala Seattle också, vet inte riktigt var det är. Läskigt är det i vilket fall som hellst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0