mest sålda....

vi har länge disskuterat vilken som kan va den mest sålda bilen i Seattle. det vi kom fram till för ett tag sen var att Honda måste iaf va det bäst sålda bilmärket. men i helgen fick vi snällt ändra på detta. jag och victoria har under helgen disskuterat detta igen och det slog alla rekord när vi började kolla efter en speciell modell. så efter helgens sökande som min fina vän beskrev såhär på sin blogg, 

"Jag och Julia var ute och gick en del i helgen och uppmärksammade varenda Prius vi såg. Det lät ungefär såhär:

Blablablabla -prius- blablabla -prius- bla -prius-prius- blablablabla- Prius-ALLTSÅ DET ÄR HELT SJUKT HUR MÅNGA PRIUSAR DET FINNS!?!? blablablabla"

så ja, Toyota Prius är helt klart vinnaren i Seattle.

under nästa roadtrip ska vi istället för att leta nummerplåtar från olika stater (som vi gjorde på väg till och från Portland förra helgen) ska vi leta priusar. kanske inte fullt lika spännande men minst sagt roligt att ha en egen statistik :)

påtal om nummerplåtarna så har vi nog hittat 45-40 st av 50 stater. det är inte illa! det går dock dåligt nu när vi inte är alla tre (jag, hanna, victoria) tillsammans. för regeln säger att alla måste se skylten för att det ska räknas!

Nu ska jag försöka övertala min värdpappa att fixa min dator så jag kan börja planera min jorden runt resa :)

Puss och Kram



mest sålda bilen i Seattle?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0