Happiest girl in the world!

Jag får väl börja med att förklara rubriken :) I onsdags bokade min pappa mina flygbiljetter till Egypten. Den 1 oktober får jag äntligen åka hem igen, jag har redan börjat räkna ner :) Inte nog med detta så lyckades jag även pricka in JEssicas födelsedag när jag är där, kan det bli mycket bättre?? Tror inte det.

jag har inte tänkt berätta vad som hänt i mitt liv under de 2 veckorna som gått utan uppdatering och den enda anledningen till det är lathet. Om ni vill läsa lite om vad jag har gjort ändå gå in på Victorias blogg, hon finns länkad här någonstans, till vänster tror jag :)

idag var det dags! Första basket matchen för WNBA laget Seattle Storm. jag var galet förväntansfull och inte nog med att det var basket utan alla au pairer i mitt område skulle också gå på matchen. jag letade upp min plats och fick snackat lite med några av spelarna innan det var dags för de att entra arenan. jag var nämligen lite sen så jag fick snällt stå vid entren till min sektion och vänta till spelarna hade gått in :) i 3 perioden kom jag och victoria fram till (efter typ 100 sms) att jag skulle kunna ta mig till hennes plats och hänga med de andra au pairerna som satt i samlad trupp :) sagt och gjort det gjorde jag och under den tiden hände det något med matchen. Guuuud va bra de spelade första 2 perioderna, 3 helt okej, 4 Katastrofalt dåligt. jag tror de ledde med 13 poäng som mest och förlorade väl med 5 tror jag :( det var INTE okej! :( jaja, det går kanske bättre nästa match, nästa match jag går på blir 1 juni. GO STORMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0