What happens in Vegas...

Tjoho, jag ska till Vegas! :) Den 6 april bär det av för en tre dagars semester i Las Vegas. Jag har ingen att åka med än, men Sara (tjejen jag träffade i SF) kanske ska följa med annars hänger jag ensam i två dagar innan jag möter på Fredrik, Katrin och mina kusiner N + M. Kommer hem på måndags kvällen igen, jobbar tills på fredagen då det bär av hemåt. Ska hem till mitt kära Örby i 9 dagar innan jag ska tillbaka hit igen i några veckor. den 11 maj åker jag tillbaka till SF för en helg. Ska förhoppningsvis träffa Elin där då men också de vänner jag fick när jag var där sist :) ska nog förresten till Vancouver sista helgen i maj också, men då med familjen så förhoppningsvis blir jag inte sjuk då :) haha! kanske även kan få se staden utan att va bakis..

Åhh jag älskar att planera resor och att resa, synd bara att jag inte har mer pengar att röra mig med.


Hm, vad har hänt sen sist. Inte så jättemycket. idag var vi hos Hanna och lekte lite :) alltid lika skoj. nu kollar jag på film, det var faktiskt ett tag sen. Eller nej förresten såg en i förrgår men innan det var det säkert en vecka sen... Ikväll är det Fast Five som gäller, för kanske tjugonde gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0