Vanocuver is the shit.

I fredags direkt efter jobbet åkte jag Jenny och Hanna till Vancouver i Canada :) Helgen har varit bättre än bäst och har bjudit på många skratt och kanske lite för mycket alkohol. Men man lever ju bara en gång.


I fredags gick vi till en bar, The Factory, där vi åt lite middag och drack lite drinkar innan vi begav oss till baren, The Beaver, på hostelet där vi bodde. jag letade även reda på de andra svenska au pairerna som befann sig på hostelet och gick och snackade lite med de. Detta resulterade i att vi allihop gick till Venue och dansade HELA natten. i kön sprang vi på ett gäng kanadensare som vi hängde med resten av kvällen. venue stängde och vad skulle vi nu hitta på (kl 03.00) jo men visst efterfest är skoj :) killarna bestämde sig även för att åka limousine är skoj så det gjorde vi från nattklubben till hotellet där de bodde. besöket där var inte så populärt av nattvekterna så vid 05.30 (tror jag) beslutade vi oss för att sticka hem, detta efter att jag och Jenny köpt mat på Seven eleven. promenaden hem var kort men kändes fruktansvärt lång, jag och hanna sjöng små grodorna för att göra det hela lite roligare :)

lördagen bestod av sömn men också helgens höjdpunkt. Vancouver Canucks NHL match :) Såååå grymt. kan inte beskriva stämningen som rådde på Rogers Arena igårkväll. synd att canucks förlorade, då de var väl värda en vinst. :) bilder på spektaklet kommer imorgon.


Och det är inte bara bilder som kommer imorgon utan även världens bästa kommer till Seattle imorgon. det är nämlige dags för Kjellbergarna i vår familj att återförenas efter 6 månader :) Pappa, äntligen ses vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0