my weekend.

Veckan som gått har varit bra, otroligt bra. Kanske hade en dålig dag, men kommer inte ihåg ifall jag hade det eller inte. Solen har varit med mig sedan i torsdes tror jag :) i fredes fick jag mig tom en bränna, S vilade och jag solade :) TOPPEN!!

helgen har gått galet snabbt, alldeles för snabbt!

I fredes direkt efter jobbet åkte jag och hämtade upp Victoria för att gå på bio. The hunger games. En otroligt bra film, som ni alla borde se :) jag rekomenderar även att ni läser boken, före eller efter spelar ingen större roll. de har gjort en otroligt bra filmatisering av det hela :)

igår var det mycket träning på schemat. Vi cyklade till sjön, gick runt sjön och sen cyklade jag halva vägen hem. cykeljävlen gick sedan sönder!!! FAN! så jag fick sedan snällt leda cykeln till verkstaden och imorgon är det dags att hämta den igen. Jag fick även köpt mig en ny cykelhjälm, ja ni läser rätt. Julia ska börja använda hjälm, av den enkla anledningen att det finns faktiskt något att skydda. och det är farligt att cykla i en stor stad utan hjälm :) den är lila med guldiga blommor på :) efter detta bar det av mot u village och lite shopping, 2 linnen att träna i fick följa med mig hem. på kvällen var det återigen dags för film. 21 jump street, en galet rolig film som även den rekomenderas :)

idag var det Au Pair möte, vi träffades upp på något tråkigt blomsterställle och sen efter det var det planerat lite träning. Vi skulle springa i vattentornet, upp och ner (105 steg en väg) men det var alldeles för mycket folk så vi hittade några trappor vi sprang i istället :) sedan gjorde vi lite landträning innan det var dags att åka hem :) en shoppingtur i U village och på target hann vi också med. Jag fick köpt ett par nya shorts att träna i, knallrosa :)


over and out.

PS nu är det mindre än 3 veckor tills jag landar på svensk mark igen! Och innan det ska jag hinna med en förhoppningsvis galen helg i Vegas och en dag med mina fina kusiner och deras föräldrar :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Verkar bli mycket träning framöver.

2012-03-26 @ 08:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0