busy week.

har ett väldigt späckat schema denna veckan när pappa är här och hälsar på. men det gör inget för det är jätteskoj. Vi har varit i DT och vandrat runt på Pike Place Market, druckit kaffe på världens första starbucks, varit uppe i Space Needle och ätit lunch, lekt en massa med Sean, varit vid slussarna i Ballard, shoppat, matat grisen Rachel, kolalt in th gumwall, varit på Seattle sounders (fotboll) och umgåtts med mina fina vänner och min fina värdfamilj. Ikväll spelas det Wii för fullt med Jenny och pappa :) just nu är det golf som gäller, det är svårt men väldigt underhållande :)

Istället för att skriva om vad vi gjort så bjuder jag på ett bildregn från veckan (på söndag eller kanske imorgon så kommer bilderna från Vancouver)



  

världens första starbucks.

  

vi matade grisen Rachel med hela 5 cent.

     

vi besökte även the gumwall. En vägg fylld med tuggummi.

           

the space needle. 

  

jag och Hanna tog med pappa till target och där hittade vi en gigantisk kaffekopp (bild nr 2)

                 

Seattle Sounders - Santos Laguna. Nummer 5 är svensk, Adam Johansson från IFK Göteborg!

     

pappa och jag gjorde 134 (!) köttbullar till festen som ska hållas imorgon :)


     



Kommentarer
Postat av: Stefan

Härlig vecka

2012-03-14 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0