solkräm och förändringar

redan idag fick jag användning av solkrämen jag köpte igår :) jag har suttit i solen hela dagen medens S har lekt med victorias värdbarn. och för kanske första gången på 4 måander av playdates så lekte de fektiskt tillsammans idag :) Lycka!!! Vi har hängt i en park hela dagen, och påväg hem fick jag höja musiken och öppna fönstret för att lillgrabben inte skulle somna i baksätet. Jag lyckades och nu sover han så gott i sin säng istället. Jag har under hans vila hunnit byta mina lakan, tvätta, städa i mitt rum, slå in Jennys paket och förbereda mig mentalt på vad som ska ske om ungefär en timma!
 
om ungefär en timma kommer det ske drastiska förändringar med mig. jag säger inte nu vad det är, för det är bara Victoria här som vet vad jag ska göra och jag vill överraska de andra ikväll på middagen :)
 
Solen skiner, det är jordgubbssäsong, har insett att solkräm luktar gott, på fredag ska vi ha midsommarfest, hannas familj kommer på fredag och jag får äntligen träffa de och på måndag kommer Victorias familj. Jag är lika exalterad över detta som hon är :)
 
Love, Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0