semester

ja, imorgon är det dags. Semester i 2 veckor, dock inte för mig. Vi ska till Boise och Sun Valley i Idaho. För första gången sen jag kom hit ska vi bila, en liten nätt tur på 13 (!) timmar. Vi ska mestadels köra på natten dock, så jag hoppas det kommer gå bra och att jag inte blir åksjuk. ska proppa i mig lite åksjuketabletter innan vi åker så det ska nog gå bra :) funderar även på att va uppe sjukt länge ikväll så jag är trött som aldrig förr imorgon och att jag somnar direkt i bilen. men vi får se, jag är redan trött så den planen kommer nog gå åt pipsvängen.
 
Får se om Vertigo, Paths of glory och Modern Times kan hålla mig vaken länge ikväll. Jag måste nämligen kolla på filmerna så jag kan lämna tillbaka de innan vi åker imorgon. Jag har redan hunnit avverka två stycken idag, Double Indemnity och M (kollade dock inte hela M, verkade helt sjukt dålig)
 
Solkrämen och bikinin är packad, böckerna är utvalda, filmerna är överlagda på datorn och väskan är packad - Jag är redo för 2 veckor i Idaho med 25-30 grader och strålande sol :) TJOOHOO!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Den temperaturen verkar inte fel.

2012-06-29 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0