San Francisco och Foster the people

jag kan inte halla mig borta fran den staden, ar som att jag ar beroende :) Bokade flyg ner igar kvall, aker 3-5 augusti :) hade garna stannat langre, men det ar battre an inget. 
 
Nu vantar jag pa bussen som ska ta mig down town, dar jag ska mota upp Victoria och hennes syster for att ga och lyssna pa Foster the People :) har vetat om detta ett bra tag men har inte forns idag lyssnat igenom deras album. sa jag ar mindre forberedd infor denna konsert an vad jag var nar vi gick pa Coldplay. jaja, det blir sakert bra. de latar jag har lyssnat pa under dagen och lyssnar pa nu ar bra. 
 
Godmorgon Sverige (kanske lite val tidigt idag) Godnatt USA (kanske lite val tidigt det ocksa) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0