Rewardscard och vuxenpoäng

 
här i USA finns det miljontals med rewardscard (kan inte komma på det svenska ordet, men typ ICA kort) alla affärer har ett, om de nu inte hade haft en så fantastiskt bra lösning på det hela hade jag inte ägt ett enda, men här är det så enkelt att man får ett kort och ett litet kort som man kan fästa i sin nycklering.
 
just för tillfället har jag ett menchies (frozen yogurt), 2 st seattle Storm (ett med hemma matcher och ett med bortamatcher) ett American Eagle (som utan tvekan är min favorit klädaffär här i staterna) och 2 olika mataffärer. Jag har även ett IKEA family kort, det är här vuxenpoängen kommer in. jag trodde aldrig att jag skulle skaffa mig ett IKEA family kort när jag var 23. Något håller på att hända med mig här borta, vet inte om jag gillar det eller inte.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0