Movienight.

Jag är lite hängig idag, har ingen energi överhuvud taget :( så idag fick det bli en filmkväll för mig själv. Har lite filmer jag måste plöja igenom innan vi åker till Boston nästa torsdag. Så nu blir det minst 2 filmer om dagen i en vecka, hoppas verkligen jag hinner klart :D vill inte bli tvungen att lämna tillbaka filmerna till biblioteket utan att ja sett de, igen!

Idag bjöds det på en rolig rulle, Back to the future. Otroligt rolig film, den borde ni se. Nu kollar jag på Chinatown, den verkar bra den också.

Hoppas jag orkar se klar denna filmen. Skulle egentligen gått på promenad imorgon men ska ta hand om N, Hannas värdbarn också då Hanna ska till San Francisco! Jag är galet avis.

Helgen bjuder på basket, LMFAO konsert och ett besök på IKEA för att inhandla sill till midsommar festen som vi (jag Hanna och Victoria) ska anordna :D

Godmorgon Sverige, Godnatt USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0