godmorgon alla glada

Godmorgon! 
Jag skulle dock inte kalla min morgon god. Ar alldeles for trott for att kunna tanka klart, kom val hem vid 00.30 igar kvall efter Foster the People spelningen och sa borjade S skrka vid 7 imorse, vilket han fortfarande gor! och jag har ingen som helst aning om varfor hanliv ar sa hart just idag. jaja, det loser sg sakert snart. 
 
Solen skiner och himelen ar iaf bla  jag tankte bege mig till en park ganska sa snart :) maste bara ata lite frukost och fa pa honom klader. 
 
spelningen igar var helt okej, inget band som jag kande nagon storre karlek till. Kommer inte ga och se de igen, och hade nog kanske kunnat gora ngt vettigare for de dar 40$ som jag spenderade pa biljetten. Men inte ar jag bittre over det, nu har jag sett de och vet att de inte ar nagot for mig! Det var valdigt pridda aldrar pa oss som vr dar, en man som stod framfor oss hade gratt har och helskagg, var kanske 60 ngt, och tjejerna bredvid oss var nog 16! var aven ett par som var lite for hoga for sitt eget basta,
 
Killen - do you wanna go home?
Tjejen - No, why?
Killen - Because youre sleeping!
 
haha! trodde jag skulle do nar Victoria berattade om det. De hade likagarna kunnat sitta hemma i soffan och lyssna pa bandet for de kommer inte komma ihag nagot idag anda! 
 
Godkvall Sverige, Godmorgon USA! 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Inte bra med droger

Svar: Nej verkligen inte!
juliakjellberg.blogg.se

2012-06-27 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0