2 more days

Tyvärr måste jag säga ÄNTLIGEN! detta har av några anledningar inte varit den bästa semstern i mitt liv, dock inga jag riktigt kunnat påverka.
 
jag älskar Sun Valley, min värdpappas familj, våra grannar från Seattle som är här nu, att solen skiner, att det är blå himmel, att traska runt och bli brun, att kunna sola hela dagarna - trots att allt detta finns här i Sun Valley så har jag sen dag 1 längtat hem till Seattle och mina vänner! denna veckan ännu värre än första veckan.
 
Nu är det bara en natt kvar i Ketchum och en natt i Boise innan jag är hemma i Seattle igen och förhoppningsvis inte allt för sent på lördag så jag kan gå till Victoria direkt när jag kommer hem :D Vi måste göra chokladbollar till au pair mötet på söndag och jag vill verkligen va med och göra de :) efter mötet ska vi på bio, ÄNTLIGEN här också. Spiderman!!!
 
Nu ska jag försöka lugna ner mig lite innan det 17.30 är dags för vatten Zumba och klättring på gymmet :)
 
Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Yaaaaaaaay

2012-07-13 @ 03:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0