what should I write about?

Hmm, det hander inte sa mycket mitt liv just for tillfallet. det ar ganska gratt och trist. jag kollar film mestadels av de timmar da jag inte jobbar. jag har nu en lista jag foljer eftersom jag innan kollade pa samma filmer varje dag. det ar de 100 bast rankade filmerna pa www.imdb.com. Senast sag jag the godfather II, mycket dryg film men det ar bara att gilla laget och kolla pa filmerna pa listan, jag far iaf se mycket olika filmer och sant som jag aldrig annars hade fatt for mig att kolla pa :) jag laser ocksa otroligt mycket om basket (nagon som ar forvanad) och baseball. basket for att ajg tycker det ar intressant och jag gillar att folja Marbks damlag och Boras herrlag :) baseball fr att sasongen snart drar igang och jag planerar att ga pa sa manga matcher som mojligt, mest bara for att det inte finns hemma. har aven kollat lite pa en sasongsbiljett till Seattle Storms (seattles damlag i WNBA) det var ganska billigt, ska bara dubbelkolla sa jag inte har missuppfattat biljetten jag koper :) jag har aven tappat lusten for det har emd att blogga. tycker det ar en borda varja gana jag maste skriva nagot! ajg vet att det ar nagra dar hemma som laser mig blogg varje dag och jag ar tacksam for detta. men ajg vill be om ursakt till er for att jag inte uppdaterar lika flitigt som innan. kan ni itne ge mig inspiration, vad vill ni att jag skriver om?? :) Cheers!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Man bloggar väl när man själv känner för det

2012-01-28 @ 09:10:31
Postat av: Stefan

Man bloggar väl när man själv känner för det

2012-01-28 @ 09:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0