Swedish house mafia on tour - Happy new year!

Jag var hemma 1,5 timma mellan Chicago och Vancouver där jag Elin och Hanna sjulle fira nyår :)

Vi visste inte vad vi skulle hitta på fram tills förmiddagen på lördagen och vi tog beslutet om att stanna på hostelet där det nya året skulle skålas in :) Det gjorde vi helt rätt i, jag har aldrig haft en så bra nyårsafton i hela mitt liv :) Det var massa folk, alla var trevliga och pratade med alla. Jag gick och la mig 06.15 på morgonen, sov 2 timmar innan det var dags för frukost och sen tid att checka ut.

jag vet inte hur jag ska beskriva min kväll med ord så jag laddar upp bilder istället så får de tala istället :)
















TACK tjejer för en fantastisk och oförglömlig nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0