Strange.

Jag har insett att nar man ar borta fran Sverige oavsett var man arsa saknar man konstiga saker! Jag tex far ett sjukligt behov av Kaviar nar jag ar utmlands, och det ater jag aldrig nar jag ar hemma i Sverige. Idag ar en san dar jobbig dag. Snon faller (det ska komma 20-25 cm ikvall) och det betyder att jag ar strandad i huset och skolorna ar stangda :( Jag langtar efter min mamma och pappa, jag saknar mina vanner och sa saknar jag svensk mat. det jag saknar ar foljande - pepparchips, dipp, mammas kottbullar, knackebrod, baconost, vastgota kloster ost. men jag saknar aven min sang, mina kuddar och mitt tacke mer och mer for varje dag som gar. Nar jag kommer hem i april sa ska jag packa vaskan full med kuddar :) Jag har aven kommit fram till att jag verkligen vill aka hem i april, fran borjan var jag valdigt kluven till att spendera min andra semestervecka i landet dar jag kommer kunna leva resten av mitt liv men jag kn ju inte ga och missa ett brollop bara for att jag inte vill till Sverige. Och nu ar kanslorna over resan helt annorlunda! jag ser fram emot att fa ga in i mitt rum, oppna min garderob, packa med mig mina skor nar jag ska tillbaka, sova i min sang och krama min mamma och pappa! Lovar att uppdatera er om San Fran ikvall nar jag slutat jobba. har aven lite andra roliga nyheter att ebratta. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Stefan Kjellberg

Låter spännande

2012-01-19 @ 07:01:33
Postat av: Stefan

Vad kan det vara

2012-01-19 @ 08:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0