Schedule.

Fick en fråga av Ida om hur mitt schema ser ut och vad jag gör om dagarna :) så jag tänkte berätta det för er.

Jag jobbar måndag - fredag. Börjar 8.00 och slutar 17.00. Måndag, onsdag och fredag går S i skolan och då är jag ledig mellan 9.30 - 12.30 :) de dagar då han är i skolan gör jag frukost innan jag kör honom till skolan och när vi kommer hem lagar jag lunch sen leker vi lite innan det är dags för nap :) när han vilar städar jag vanligtvis upp i köket och tvättar hans kläder. De dagar han inte går i skolan har vi delat upp så tisdagar är min dag och torsdagar är S dag :) mitt val är alltid att åka till badhuset och hans val är olika varje gång. Han gillar museum, att gå till en lekplats, bygga med lego, leka med bilar :) den senaste veckan har vi dock varit ute i snön varje dag. Jag försöker ta med mig honom ut minst 2 timmar varje dag.

Var detta svar på din fråga Ida? :)

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0