doctor report.

i lordags eftermiddag akte jag till lakaren eftersom mitt ben inte kandes battre. det rontgade mitt kna, smalben och ankel/vrist. inga ben brutna men ett tanjt ledband i knat och en illa stukad fot.. lakningstid upp till 6 veckor! Sa just for tillfallet hander det inte sa mycket i mitt liv da jag har stora problem med att ta mig runt. Har fatt kryckor, men inte vanliga kryckor utan sanna kryckor vi hade i Sverige for jag vet inte hur mana ar sen som man har under armhalorna! de ar omojliga att ta si runt med och det gor svinont att anvada de. sa jag hoppas runt pa ett ben eller forsoker hasa mitt vanstra ben efter mig :) haha! jaja, om 6 veckor ar jag fit for fight igen :)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad kostade det då?

2012-01-24 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0