4 months...

oj va snabbt tiden har gått. jag har varit i Seattle i 4 måander imorgon. det känns som jag har varit här kanske
2, ja max 2. jag har hunnit göra så otroligt mycket men även tråkigheter, jag har träffat fantastiska människor men även inte så fantastiska människor, jag har skaffat nya vänner men jag har även brutit vänskapsband - livet hade inte varit såhär intressant i Marks kommun iaf, det är ett som är säkert och jag är väldigt glad att jag tog chansen att åka till Seattle även om det inte var platsen jag drömde om när jag tänkte Au Pair men se så bra det blev :)

I helgen väntar mycket sömn, inte bara för mig så jag och mina fina vänner ska kolla film hela helgen tror jag :) det har blivit min nya grej här. Ikväll blir det bio, vet dock inte vilken film än! :)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0