snow, skiing and no beavers.

Hm, har sett fram emot denna dag ganska länge nu. Äntligen skulle jag få ta skidlektioner (på riktigt) och det dessutom i USA. Allting blir inte som man tänkt sig och jag ska åka på skidsemester utan att åka skidor. Hoppas Sun Valley har mycket annat att erbjuda annars kommer jag klättra på väggarna! jag vet att det finns ett gym och en pool som jag kommer ha tillgång till. kanske är dags att börja träna, tja varför inte? :)

igår var jag och S på bäverjakt, spännande. jag hade höga förväntningar och hoppades kanske lite för mycket på att stället skulle krylla av bävrar. Inte en enda fanns det, och dessutom träffade vi ett gammalt par som sa att de befarar att alla bävrar har dött :( WTF?? jaja, vi fick iaf se var de har bott (kanske bor, de kan ju alltid finnas en liten rackare kvar, vem vet??) och vi var färglada i ett annars ganska grått Seattle!



Vi var iaf väldigt färglada på vår jakt efter bävrarna.



Älskar mina ROSA gummistövlar!



och min LILA regnjacka!



och min färgklick i vardagen. 

  

här har vi bäverboet, :( STOR besvikelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0