vart tar tiden vägen?

Jag och Hanna pratade om 11 September terrorattacken i NY idag. Och insåg att det är snart ett år sedan vi var i NY på Au Pair skolan. (När vi var på den guidade turen på Manhattan hade de satt upp en flagga för alla som dog under attacken, vi var där 2 dagar innan 11 september tror jag)
 
Det är helt sjukt var tiden går fort. Jag har snart varit här i ett år. Den 6 september är det ett år sen (!) jag sa hejdå till mamma och pappa innan jag satte mig på planet till NY och för att leva livet i USA ett år. Jag vill inte att mitt år ska ta slut, och det kommer inte ta slut heller eftersom jag ska stanna kvar här MEN när jag kommer tillbaka i oktober kommer Hanna och Jenny vara borta. De har varit en del av min vardag här och vi ses flera gånger i veckan, det känns jättekonstigt :( Jag har sagt hela tiden att jag inte förstår mig på varför alla är så böliga när de ska åka hem härifrån och att de har hittat sina nästa vännern någonsin bla bla bla. Jag har fortf kvar mina bästa vänner hemma, och ni kommer alltid va mina bästa vänner. jag har dock skaffat några fler :D
 
Bilden jag bjuder på är från mer än ett år sedan tror jag när hela Valrossklubben var samlad förra sommaren. Emma var gravid och den 14 Oktober fyller hennes lilla guldklimp 1 år, det är helt sinnessjukt!!!
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra skrivit

2012-08-21 @ 13:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0