tuesday in hell

dagen har inte varit bra alls. en dag som denna vill jag bli sjuk och fa ligga i sangen hela dagen och glo pa tv. Men icke sa nicke, det ar bara att pallra sig upp till ett skrikande barn. Husen i det har landet ar papperstunna och jag hor varje ord som sags pa overvaningen ner till mitt rum, sa pa morgonen nar jg vaknar (oftast av att S skriker) sa vet jag hur dagen kommer att bli. Imorse var han forbannad redan innan jag kom upp vilket inte ar en bra start. Vi hade det helt okej nar han spelade fotboll, trots att han mest brottades med de andra i hans lag (vilket inte uppskattades av deras foraldrar) men sen nar vi kom hem brakade helvetet los. har ingen aning om varfor riktigt, kane for att han ar trott. Nu sitter jag har och vantar pa att han ska sova sa jag kan gora ngt vettigt, duscha tror jag det blir idag! :)
 
Hoppas kvallen blir battre och att STORM vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0