måndag, igen!

det känns som det är måndag varje dag. Eller Nej inte riktigt. Mina veckor känns som att det är Måndag, Fredag, Söndag. Det ogillas. jag har idag varit i staterna i 336 dagar, och snart kommer jag hem!
 
Jaja, imorse efter frukosten provade jag och S lite kläder inför deras resa i helgen. S kusin har sin Batmitzva (?) på lördag så han måste ha fina kläder med sig. Det var väldigt mycket som var för litet, skönt tänkte jag då fick jag rensat lite till :D
 
Efter en stunds fight med skjortor, västar och kavajer åkte vi till biblioteket för att hämta tre filmer till mig :) (det är nästan synd att solen skiner när jag har så många filmer att se)
 
dagens schema innehöll playdate med S skolkompisar. Vi träffas varje måndag på en lekplats och det har vi gjort ända sedan skolan slutade. Skoj för barnen att få leka tillsammans trots att det är lov och skoj för oss vuxna (tänkte skrivit föräldrar först men sen kom jag på att jag faktiskt inte är S mamma) att kunna prata lite :D Jag stormtrivs i deras sällskap, de är så sjukt omtänksamma och tar hand om mig som om jag var 6 år.
 
Nu sover S och jag har passat på att köpa de senaste böckerna inför min kurs som börjar den 3 september.
 
Nu vill jag att klockan ska slå 17 och att S föräldrar ska komma hem så jag kan gå ut och sätta mig i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0