fotoalbum och nagellack

Kvällen har spenderats hemma med min värdfamilj. Vi åt middag tillsammans och sedan snackade vi lite innan jag gick till grannen för att snacka lite mer :) Har saknat grannarna, de var tvugna att flyga till östkusten hastigt men inte väldigt lustigt så det har varit väldigt tomt här. Dessutom flög mamman vidare till sina föräldrar så har inte sett henne på över en vecka tror jag. Satt och snackade med de samtidigt som jag målade den ena dotterns naglar, det blev mönster och allt :) Så fint så. och hon kommer lätt ha de finaste naglarna på campen imorgon :D
 
Väl hemma igen satte jag igång med mitt fotoalbum. Eller ja snarare fortsatte där jag slutade igår. Är nu inne på mitt andra fotoalbum från mitt år och planen är att innan jag åker hem till Sverige ska jag vara klar! Har ett kvar att göra tror jag om jag inte har räknat helt fel. Det är jätteskoj att klippa och klistra :D men det tar sjukt lååååång tid, och jag som redan är trött blandar ihop foton och limmar på fel sida osv. Idag blev det inte så mycket gjort då jag inte har något lim kvar (köpte ett i söndags men kan inte hitta det, så får köpa ett nytt) Kan behöva lite nya klistermärken också, så får se vad Target har att erbjuda :D
 
Nu ska jag ägna mig åt Star Wars - Return of Jedi, innan jag somnar. Vilket är snart!
 
Godmorgon Sverige, Godnatt USA!
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mycket jobb. Ska bli spännande att kolla på. Äntligen går det att kommentera igen

2012-08-28 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0