solsken och teater

tjoohoo!
annu en dag har passerat och jag trivs som fisken i vattnet. idag har varit en dryg dag i skolsalen och utan mina tyska vanner och Hanna hade jag inte overlevt! solen har skinit hela dagen sa min hy har fatt nagot som jag har kallar for branna men i Sverige inte ens skulle namna! (hall era tummar for att det ar fint imorgon nar vi ska pa guidad tur i NY)

vi har aven spelat en teater, om 3-4 ariga barn. (det ar det vi i gruppen ska vara au pairer at) jag var djavulsbarnet, passande va?? haha! det var jatteroligt!

Ja, na nu ska jag hanga lite med mina vanner tror jag innan det ar dags att duscha!

Nathalie Svensson - jag vantar pa mailet om skvaller!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0