shopping, strawberry mojito, gaybar and my crazy german girls

ja det kan nog vara de tre ord som bäst sammanfattar min lördag kväll. vi åkte igårkväll till en för mig ny stadsdel, capital hill, detta är området där alla som är gay bor. jag hade inte direkt några förväntaningar på vad som skulle ske. vi började med att äta pizza :) och där fick vi sällskap av en gay och hans kompis. vi frågade honom vart vi kunde gå, eftersom sarah inte har fyllt 21 så hade hon svårt att komma in. Julias blev hans svar. så efter en stunds snackande med de här killarna och ett beslut om att vi nästa helg ska kolla in den här gaybaren som de rekommenderade så gick vi till Julias, där var det dragqueen show. spännande! vi drack lite strawberry mojito, jag saknade egypten och sen åkte vi hem :)

vi shoppade även lite på dagen, men bara på HM. haha. men billigt var det.



Nathalie, this one is for you! <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh julle jag vill också dricka strwberry mojitos å hänga med gay people!!! Saknar dig! Å du än en gång varnar jag dig för sjögräset min lilla sjöborre;)

2011-09-25 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0