Obama fever, bomb dogs, confused old womens, alot of food

Idag har president Obama varit i stan. jag såg honom dock inte men bussen blev kollad av bomb hundar innan vi fick köra in i stan. det var poliser och säkerhetsnissar ÖVERALLT!! massor av gator avstängda och allmänt kaos i down town! roligt, nu har man varit med om det också!

Söndagar är dagen då vi hänger med våra älskade tyskar, dessvärre är Hanna på semester med sin familj så det var jag och tyskarna idag! vi möttes upp i Downtown bland alla poliser och vi bestämde oss då för att käks, ajg åt thai mat (blev galetmycket över så jag gjorde dagens goda gärning genom att ge resterna och en gaffel till en hemlös, fint av mig va?) direkt efter detta käkade vi crépes med jordgubbar grädde och glass, MUMS! sedan väntade shopping på forever 21 bla. Nathalie din julklapp är inhandlad, nu förväntar jag mig ett paket till jul :) men varför inte äta lite till tänkte vi då? så vi gick till vårt favvo starbucks och drack lite smoothie :)

kylan kröp över stan som en läskig, giftig gas så jag och Sarah bestämde oss för att åka hem till mig och kolla på film, ännu en gång har jag spanat in Robert Pattinson i Water for Elephants som är en av de bästa filmerna jag sett på länge! snart åker hon hem och jag ska krypa ner i sängen och kolla in Gunvald och Beck innan jag somnar :)

Godnatt Seattle, Godmorgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Thiihi;) jag har en present till dig med!

2011-09-26 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0