master of LEGO and neighbours.

när man umgås med en 4åring mestadels av dagarna så blir man ett proffs på att leka och jag har blivit proffs på att bygga med LEGO! :) Här får ni en bild på min och S stad (som under dagen har blivit större) vi har inga bitar kvar nu så vi måste rvia hus för att kunna bygga ett nytt, det tycker S är roligt. han river och jag bygger.






idag hängde vi med grannarna på kvällen, alla familjer tog med sig sin egen mat och så åt vi ihop. det var jättetrevligt, nu fick jag träffa de i ett vaket tillstånd (träffade de min första dag då jag var jättetrött och förvirrad) de har massvis med barn som verkade gilla mig :) alla skrek efter mig och ville leka med mig. de andra familjerna ville även låna mig som simlärare, både till barnen och till de vuxna. så antar att jag kommer få spendera lite tid i simhallen även här, det gör mig glad!

idag under dagen har vi varit i en lekpark, den största jag någonsin sett. Magnuson park heter den :) Jag trodde vi skulle ha en playdate med Hanna och hennes hostkid N men det var ett missförstånd och vi hanna aldrig ses. Synd! parken ligger en bit från vårt hus och bilen var inte tillgänglig idag så vi tog bussen så låååångt det bara gick och sen fick vi gå i ca 20 minuter (nedförsbacke) vi lekte lääänge och mycket innan det var dags att traska mot bussen igen, denna gång hade vi inte nedförsbacke och S var trött så jag fick köra honom i vagnen! kan tillägga att det har varit 25 grader minst här idag, jag var helt genomsvettig när vi kom fram till bussen : /

Godmorgon Sverige, Godnatt Usa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0