here we go.

idag har jag börjat jobba. eller ja jag jobbar nu också men lillkillen vilar efter maten så passar på att skriva lite här :) idag har jag, Mel and Sean varit ute och gjort en massa ärenden. jag har öppnat ett konto på banken så jag kan få min lön insatt där, jag har köpt pyjamas byxor, och lite kort att skicka hem till sverige och lite annat smått och gott :)

seattle är en fin stad, jag trivs jättebra. det enda som oroar mig är att jag inte ska lära mig att hitta här. det är stort, inte alls som lilla örby :) haha! men inget är som fina lilla örby! har en känsla i magen av att det här kommer bli ett bra år, ett av de bästa i mitt liv (för INGET kan slå Egypten)

Har förresten ätit på Tacobell idag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ahhhhhh-Tacobell. Har ju som sagt aldrig käkat där men jag har ju fått för mig att det är nå´t såpass gött. Kanske du kan skicka ett meal på DHL?? :) Härligt att höra att allt är bra och att du känner att du trivs. Stor kram

2011-09-13 @ 00:59:53
Postat av: emily

Tacobell:-D. Din lilla lyckost....blir så glad varje gång jag läser ett inlägg , sitter o skrattar lite för mig själv :-) ...låter som att du har de toppen längtar så till att åka o hälsa på kramar

2011-09-15 @ 07:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0