dont run to fast in the stairs Julia!!!

Ett tips från mig till er, ta det lugnt i trappor. önskar att jag hade gjort det imorse när jag skulle bära ner lillkillens tvätt! Ohh ja jävlar vad jag slog mig! trillade och drog tårna rakt in i betongväggen och ländryggen kanade på trappstegen. det gjorde riktigt ont och jag är blå på ryggen : / synd om mig idag med andra ord!

Lillkillen har varit i skolan idag och under tiden passade jag och J (mamman) på att ha ett möte med min LCC (en från CulturalCare som jag kan kontakta här på plats) om hur det går och vad det är för regler från CC osv. efter det sprang jag iväg till bussen för att hämta hem lillkillen. Efter lunchen som för mig bestod av rester från igår och för honom Mac and cheese (makaroner och ostsås) så var det dags att vila. jag vilade dock inte idag utan jag städade i köket och plockade undan lite av hans leksaker! när han vaknade tittade solen fram så jag sa till honom att vi måste ta vara på dessa solstårlar så vi lekar på altanen istället för inne! eller ja han lekte och jag solade ; ) haha! jag har ett bra jobb!!! vi åt även lite av hans tårta från kalaset igår!

Nu är det snart dags för oss att äta middag, det blir stek idag tror jag :) Gott! ska försöka mig på att fråga om min telefon och om det är möjligt att få ett täcke istället för en filt! jag pallar inte med det där med filtar efter en säsong på Empire Inn i Egypten! haha! eller va säger du Svensson? filtarna på Regina var ändå värst!


Jenny, Lena, jag och Hanna! :)


Kommentarer
Postat av: Emily

Usch fy för filtar....dåliga minnen = )

Hoppas dem är renare och inte har några sandloppor!!

Kan du göra lite mac and cheese till mig med o skicka hem, love it =P

Puss o kram

2011-09-20 @ 08:36:37
Postat av: Stefan

Du har ju även kört trehjuling utför en källartrappa

2011-09-20 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0