äntligen framme.

Igårkväll landade vi På Newark, vid 19 lokal tid :) efter en lååååång dag med väldigt lite sömn. VI väntade en stund på flygis innan vi hittade rätt snubbe som skulle köra oss till skolan, som jag inte kommer ihåg namnet på nu. St Josephs kanske ?? :) Här fick vi våra rum, jag blev livrädd då det inte var någon på mitt rum när jag kom men vid 2 inatt fick jag två rumskompisar. En tysk tjej och en tjej från Venezuela.

Det finns inte så mycket att säga om gårdagen för vi flög och sen sov jag :) så fort jag kom till rummet så gick jag och la mig, var dödstrött. Snart väntar frukost :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att du kommit fram ordentligt;) väntar ivrigt på nästa inlägg:)

2011-09-07 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0