starbucks in my heart!

vad skulle jag göra utan starbucks och deras gratis internet?? :) antagligen vara fruktansvärt uttråkad 3 dagar i veckan när lillkillen går i skolan! för det är just på starbucks jag spenderar de 3 timmarna då jag är ledig måndag onsdag och fredag. har pratat med pappa i ca en timma och svarat på lite mail. och druckit te.

hösten har kommit till Seattle och så även det dåliga vädret. det har regnat hela dagen och så ska det fortsätta enligt prognosen hela veckan! jag är inte jättelycklig över detta men vad ska man göra. det är bara att ta på sig regnkläder och ge sig ut! måste bara leta upp lillkillens regnbyxor som på något mystiskt sätt försvunnit! Men det ska nog lösa sig, de får ävl köpa nya till honom. för jag tänker inte vara inne resten av tiden tills våren kommer igen. imorgon har jag lovat att ta med honom till badhuset, vet inte hur vi ska komma dit eller hur det är öppet men det ska nog lösa sig.

Imorgon börjar jag en engelska kurs i grammatik! jag ser fram emot det, ikväll ska jag dock kolla upp var det ligger så jag slipper irra runt imorgon och inte ha någon aning om var jag ska ta vägen. får väl göra det efter att jag lagat mat. idag serveras det nämligen köttbullar, potatis och lingonsylt till middag och jag ska laga det :) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0