pls make my dreams come true.

hade en dröm natten till idag som gjorde att jag ville vakna upp på en annan plats. under hela natten (kändes så iaf) drömde jag om att jag befann mig i Hurghada Egypten. livet var underbart och alla mina vänner från alla säsonger var kvar där nere. Jag vet inte riktigt vad jag jobbade med, verkade inte vara något jobbigt iallafall! jag önskar att det kunde vara så eller att jag kunde snabbspola tiden så att det helt plötsligt var september 2012 och jag kunde åka hem :) men så är det inte och jag antar att det finns en mening med det, det är bara att gilla läget och drömma om paradiset! Ill be back!!

Idag har jag och lillkillen varit i badhuset. meningen var att jag skulel börja lära honom att simma men det är svårt när han är som en igel på mig. han totalvägrade släppa mig, trots att han inte är rädd för vatten. jaja, det kanske bli bättre nästa gång. det var ju trots allt första gången han och jag var där :) Nu på kvällen har jag varit på min första engelska lektion, nu har jag äntligen börjat steget mot mina 6 credits (vilket innebär 72  timmars undervisning) idag var det en klass i uttal. ganska spännande faktiskt och inte alls tråkig som jag trodde den skulle va :) läraren är dock tråkig, är som att hennes värld stannade någon gång under 80 talet. haha! snart börjar tyskan också, det ser jag verkligen fram emot!

Godmorgon Sverige, Godnatt Usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0