Lasse and starbucks

läser mina vänners bloggar och inser att jag även iår har missat årets konsert. lars winnerbäck har börjat sin höstturne och det finns ingen chans i helvetet att jag kan gå på en enda! jag får nöja mig med att lyssna på min kung på spotify och drömma mig tillbaka till de år jag har lyckats vara hemma och kunnat se honom!

sitter ännu en gång på starbucks och väntar på lillkillen när han är i skolan. idag ska jag skypa med mina föräldrar, vilket är det jag brukar göra när han är i skolan. försov mig imorse, vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig, vilket resulterade i att jag inte hann äta någon frukost och att vi var tvungna att springa till bussen (den var dock som vnaligt sen så vi hade inte behövt stressa, men man vet ju aldrig) inte nog med att jag försov mig så var lillkillen på uselt humör (det är han alltid när man väcker honom) idag var det värre än någonsin! :( TYPISKT! han skulle minsann inte gå upp, inte äta frukost, inte byta kläder! Gaaaah! efter mycket om och men fick jag han att förstå att bussen kommer inte vänta på oss utan att vi måste vara där när den passerar vår busshållsplats!

Nä nu loggade pappa in, hörs ikväll!

Godkväll Sverige, Godmorgon Usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0