halloween party, beer pong and jack o lantern

Igår var jag på mitt första riktiga halloween party. såå roligt! alla går verkligen inte för det, man fick inte ens komma in om man inte var utklädd. Jag var Zombie :) bilder kommer, lovar! vi åkte till Rebecca vid 17 för att göra oss iordning till festen med stort F. efter en stunds provande med olika ögonskuggor hit och dit hittade vi det vinnande konceptet för min zombie sminkning :) det tog en stund, jag tror Hanna och jag pysslade med det i 45 min till en timma. men det blev bra så det var det värt. vid 21 åkte vi till festen hos hölls hos en amrikansk tjej, Heather. det var pyntat till tusen i huset och stämningen var på topp. jag spenderade mest tid av kvällen vid spelet beer pong, och för att aldrig ha spelat förut var jag riktigt duktig :) vann mestadels vilket var tur med tanke på min vinnarskalle, haha! vi fann våra första amrikanska vänner, vilket vi lääänge har velat ska ske.

Idag har jag mestadels tagit det lugnt då huvudet varit lute tungt efter gårdagens bravader och allt för lite sömn. Jag jobbade dock några timmar mitt på dagen innan det bar av till Sarah för att karva i pumpor. (bilder på detta kommer en annan dag, hade inte min kamera med mig så får sno av någon annan) jag gjorde en pumpa med texten "Trick or treat" ("godis eller bus")

Godmorgon Sverige, Godnatt Usa!


















Kommentarer
Postat av: Nathalie

Julia du ser inte riktigt kry ut på dem dära bilderna;)

2011-10-24 @ 11:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0