HaPpy haLlOweeN

Jag har hittat en ny favorit högtid. Jag ÄLSKAR halloween. det är helt sjukt att vi inte firar det på samma sätt i Europa. Nästa år ska pappa och jag fira Halloween iaf, det är ett som är säkert. Jag handlar för fullt grejer som vi ska smycka trädgården med, nu är det rea och det gillar vi...

I måndags kväll gick jag runt med grannbarnen (och ngåra föräldrar) och trick or treatade (konstig stavning) det var galet skoj. jag var den enda "vuxna" som var utklädd och kvällen till ära var jag en snäll Zombie. S sa till mig på morgonen innan jag körde honom till skolan Julia, can you please be a cute and nice Zombie tonight?? :) Ett urval av vad vi var utklädda till är, Mineon (från Dispicable me) gammal dam, zombie, prinsessa, pink ladies (från grease) En av tjejerna verkar gilla mig extra mycket hon ville att jag skulle följa med till varje hus. Vid ett hus som spelade musik och har en gubbe hängandes uppochner i ett spindelnät utanför huset (bilder kommer längre ner) vågade inte E gå in till det huset. jag tittade på henne och sa, E are you 4 years old? come on, im coming with you! haha! vi gick dit och efteråt sa hon Thanks! :) sååå gullig. jag tyckte vår gata var galen, vi gick vidare till 31th som alla har snackat om i flera veckor nu. Den gatan var GALEN!!! efter ett tag frös jag alldeles för mycket så jag lämnade barnen med föräldrarna och åkte vidare till Capitol Hill (där Jenny bor) vi gick runt där och om min gata var galen vet jag inte vad dessa gator var. 2 gator var tom spärrade för biltrafik då det var så mycket människor som gick där. Vi gick runt i timmar och bara kollade på alla människor och hus. Efter ett tag började våra magar att kurra så vi begav oss till en restaurang och år lite innan det var dags att sova.

Sammanfattningsvis så hade jag en fantastisk Halloween :) det är en högtid jag ska börja fira, till 100 %

































































Utan tvekan den bästa kostymen :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0