FINALLY - basketball!

Idag kom dagen som jag längtat efter sen jag kom till staterna. Jag och Jenny begav oss till Alaska airlines arena för att kolla in Huskies herrar spela lite basket mot Seattle pacific univeristy! Huskies vann och tur var väl det :) Det var en mäkig stämning på arenan för att vara bara ett universitetslag. Jag har nog inte haft ett så stort leende på mina läppar under 2 timmar sen jag kom till Seattle tror jag. jag vet inte vad jag ska säga, men detta är min nya grej. jag ÄLSKAR basket. :)

en rolig grej gällande just denna match var att det var två NBA spelare och kollade på matchen. Mannen bredvid oss kommenterade det hela med "I guess they dont have anything else to do" haha! :) Hmm, vad hette de nu då? Nate Robinson och Houbregs (?)

bilder från spektaklet kommer imorgon, nu måste jag sova! idag somnar jag med ett STORT leende på läpparna.

Godmorgon Sverige, Godnatt Usa!

Kommentarer
Postat av: Stefan

http://allsportseverything.com/2011/08/nfl-hopeful-nate-robinson-stars-in-new-webseries/ Inte konstigt att han var där

2011-11-05 @ 16:56:47
Postat av: Stefan

http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Houbregs

2011-11-05 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0