oj vad tiden går fort när man har roligt.

Det har visst gått en vecka sen jag skrev här sist. Ber om ursäkt för det. Lovar att bli bättre efter min semester, men har ingen ork att sätta mig vid datorn och blogga när det finns så mycket annat roligt att göra : /

Nu befinner jag mig i Löddeköpinge, Skåne hos mina fina vänner som jag pluggade med 08-09 ;) Igår var vi inne i Helsingborg på festivalen och jag kan lova er alla att ni missade något om ni inte var där. Framförallt i tältet på stortorget. Vi hamnade bredvid en familj fron Stockholm som var helt galna! Jag och en av Emilys vänner blev uppbjudna för att dansa vals till "Du är min man" haha! Mycket spänannde. Inte nog med detta, killarna hade dansat som galningar hela kvällen så de var helt dränkta i svett, men vad gör det :) så länge man har roligt får man vara hur svettig som hellst :P haha!

I onsdags (som var den dagen jag åkte ner till Skåne) hade vi återträff med varlsossklubben. Vi som pluggade tsm 08-09. EmmaWesterlind, FeliciaJohansson, EmilyJönsson, NathalieSvensson och JuliaKjellberg <3 Det var sååå roligt att träffa alla igen, har inte träffats tsm sen 29 maj 09, och det är ett tag sen. Vi käkade, pratade, drack vin och käkade lite till. Som är det vi pysslar med när vi umgås, antingen har vi blivit kalasfulla eller så äter vi tills vi typ somnar i matkoma. Det var underbart att få träffa er igen, och framförallt innan jag ska åka iväg så länge.

På måndag är det överraskningarnas dag, jag LÄNGTAR! kan dessvärre inte berätta ngt förns på kvällen/natten! ni får stå ut tills dess.

xoxo Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0