framtiden är planerad men ändå oviss!

Det var längesen jag skrev något här men ska försöka komma igång med bloggandet igen. mest för mins vänners skull så det kan hålla koll på vad jag gör när jag har flyttat till andra sidan atlanten.

Den 6 september beger jag mig ut på nya äventyr, jag ska flytta till Seattle i Usa för att jobba som Au Pair i ett år. Detta har varit bestämt ett tag nu och det har kännts som helt rätt beslut fram tills det att jag var på semester i mitt älskade Egypten för ett tag sen, jag började då tvivla på om jag verkligen vill lämna Egypten för 1,5 år. Känns fruktansvärt, jag har i vilket fall som hellst kommit fram till att jag ska testa Usa och känns det jättejobbigt efter 3-4 månader så får jag ta beslutet då om jag ska åka hem till Egypten igen eller om jag ska stanna mitt år! Det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse men det hjälper inte just nu, det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag inte får träffa mina vänner, dricka vin på shade, äta ladies på Cafe del Mar, och träffa min extra familj på sååå länge!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0